De vereniging

DE OPRICHTING VAN ATB VERENIGING OLDEBROEK

Het begon allemaal in de zomer van 2001 binnen de stichting circuit Oldebroek. Bij deze stichting waren een aantal vrijwilligers actief die op de crossbaan graag hun mountainbikehobby uit wilden oefenen.

Zo kwam men al gauw op het idee om in de winter maanden een trainingsavond te organiseren voor mountainbikes en veldritfietsen. De verlichting werd met wat bouwlampen uitgebreid en zo ontstond er een mooi trainingsparcours. Dat het een schot in de roos was bleek wel uit het aantal deelnemers dat per trainingsavond op kwam dagen, op de drukste avonden reden er zo’n 60 fietsers rond.

Ook werd er in december 2001 een veldtoertocht verreden en ook hier was de deelname verrassend hoog gezien het nog om een niet officiële tocht ging en deze dus ook niet op de veldrit kalender stond vermeld. Als seizoensafsluiting werd er in februari 2002 nog een A.T.B. wedstrijd georganiseerd en ook hier was de deelname groot, deelnemers uit de hele regio en zelfs enkele complete wedstrijdteams kwamen aan de start.

Door al deze activiteiten van deze A.T.B. vrienden en de vele positieve reactie’s werd het tijd om een officiele vereniging op te richten met als naam ATB-vereniging-Oldebroek. Zo is in de zomer van 2002 een vijftallig bestuur benoemd en is de vereniging het lidmaatschap toegekend door de N.T.F.U. (Nederlandse Toerfiets Unie).

Het bestuur beveelt de gedragscode voor MTB  dan ook bijzonder bij de fietsers aan.

Lid worden van de ATB VERENIGING OLDEBROEK

Je vindt alle info over het lidmaatschap onder de knop ‘Lid worden’  in het menu.

Bankgegevens:

Rabobank: NL88 RABO 0331 3159 39  Alg. rekeningnummer